אוהבים לאכול בריא? קבלו 5 מזונות בריאים שניתן למצוא רק בחנות טבע

תוכן עניינים

שואפים לאורח חיים בריא? מחפשים מזונות בריאים שיסייעו לכם לעשות את השינוי? הגעתם למקום הנכון, קבלו מאיתנו מזונות בריאים ומעולים אותם תמצאו בחנות טבע

 

חנות טבע ידועה בכך שיש בה את המוצרים הטבעיים והבריאים ביותר לכן החלטנו להתמקד במוצרים ביגרמו לכם לעשות את הצעד ולגשת לקנות דווקא בחנות טבע.

 

משקה כלורופיל

משקה כלורופיל הוא משקה האחראי על הפיגמנט הירוק שמסייע בתהליך הפוטוסינתזה בקרב כל הצמחים. כפית אחת של המשקה בתוך כוס מים פעמיים ביום ואתם מסודרים, רק הקפידו לשתות את זה לפני הארוחה. אם אתם רוצים לנקות את הכבד שלכם מרעלים, תצטרכו לצרוך 3 כפות כלורופיל פעמיים ביום והכבד שלכם בדרך הנכונה.

 

היתרונות של משקה כלורופיל הם ידועים וברורים, בין השאר הוא מסייע בשמירה על חניכיים בריאות, משפר את זרימת הדם, מגן על העיניים שלכם מפני קרינה, מחזק את המערכת החיסונית והופך את פעילות המעיים והכבד שלכם ליעילה ביותר.

 

אבקת אסאי

אם אתם מחפשים מזון שישגע את החושים שלכם באמצעות הטעם והצבע שלו, הגעתם למקום הנכון. אבקת אסאי מכילה מגוון רחב של מינרלים וויטמינים שיסייעו לכם לשמור על אורח חיים בריא ביותר. אבקת האסאי משפרת את תפקוד הלב שלכם ומונעת למעשה את תהליך הקרישה של הדם. בנוסף, אם אתם רוצים להוריד קצת במשקל, אבקת אסאי תסייע לכם בכך מפני שהיא מאיצה את חילוף החומרים בגוף. בנוסף, האבקה הזו תרים את רמת האנרגייה בגוף שלכם ואפילו תחזק את הציפורניים והשיער שלכם.

 

פטריות שיטאקה

מי מכם שמכיר את האוכל האסיאתי ואת הסושי, ודאי מכיר את פטריות השיטאקי. מעבר לעובדה שהן טעימות ברמות אחרות, הפטריות הללו מחזקות את המערכת החיסונית שלכם ומונעות מחלות הפוקדות את מערכת הנשימה. בנוסף, הפטריות הללו מסייעות בניקוי של הכבד מרעלים ואפילו מונעות התפתחות של פטריית הקנדידה. מכיוון שהפטריות הללו עשירות בסידן, הן גם מחזקות את העצמות שלנו ולא פחות חשוב מזה, את השרירים.

 

תערובת זרעי צ'יה

זרעי צ'יה נפוצים מאד במקסיקו והם עשירים מאד בסיבים תזונתיים. מה זה אומר בפועל? ראשית, סביר להניח שאחרי שתצטרכו מהתערובת הזו תרגישו מאד שבעים. בנוסף, התערובת הזו מסייעת באיזון של רמות הכולסטרול בגוף ולא פחות חשוב מזה, רמות הסוכר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת שקית אחת ביום עם האוכל ואתם יותר ממסודרים.

 

שייק מזונות ירוקים

רוצים להפוך את היום שלכם לבריא וטעים במיוחד? הגעתם למקום הנכון. שייק מזונות ירוקים מכיל ספירולינה, כלורלה ומורינגה, שלושת מזונות על שפשוט לא משאירים מקום לספק בכל הקשור לחיים בריאים. שייק מזונות ירוקים מכיל מינרלים רבים, חלבונים, חומצות חשובות לגוף ועוד. הוא יסייע לתאי הגוף שלכם לתפקד ביעילות ואף ישפר את התהליכים הקוגניטיביים ויהפוך אתכם לחדים ויצירתיים במיוחד.

 

אנחנו ממליצים לכם לגשת לפוני סופר פוד. חנות טבע ובריאות הגוף. שם תקבלו את כל המידע לגבי המוצרים אותם אתם צורכים ומגוון של מוצרים בריאים, טבעוניים שיעזרו לכם לעבור לאורך חיים בריא יותר

 

 

 

 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.

חרדה
אתגרי ההורות: טיפים להתמודדות עם גיל ההתבגרות

הורות היא תהליך מלא בשמחה, סיפוק, צחוק וללא ספק גם לא מעט אתגרים. אפשר להגיד כי אף שלב בהורות אינו מסעיר ומאתגר כמו התמודדות עם נערים מתבגרים. גיל ההתבגרות הוא תקופה המסמלת התפתחות פיזית, רגשית וקוגניטיבית מהירה, שלעתים קרובות מביאה למערכת ניסיונות ייחודית הן לבני נוער והן להוריהם.

מה כדאי לדעת על אכילה רגשית?

אחד מהאתגרים שמלווים אתכם כבר שנים קשור למשקל? אתם עושים כל מה שאתם יכולים כדי לשנות את המצב וכדי לנסות לשלוט בדברים אבל בפועל זה