איך לבחור איפור לעור שמן?

תוכן עניינים

בחירת איפור לעור שמן מחייבת בחירת מוצרים השולטים בעודפי שומן, מספקים גימור מאט ובעלי פורמולות אשר נחשבות לבעלות עמידות לאורך זמן. להלן טיפים שיעזרו לכן לבחור את האיפור המתאים לעור שמן – כמובן, אחרי שאבחנתן שהעור שלכן הוא אכן שמן ולא עור מעורב – כאשר בעור מעורב הבחירות תהיינה שונות.

 בחירה במוצרי איפור המתבססות על נוסחאות נטולות שמן ולא קומדוגניות
חפשו מוצרי איפור המסומנים כ"ללא שמן" ו"לא קומדוגניים". מוצרי איפור אלה נועדו לשלוט על עודפי שמן ולא יסתיימו את הנקבוביות, מה שמפחית את הסיכון להתפרצויות.

הקפדה על יסוד גימור מאט
בעת בחירת מוצרי איפור ובעיקר מוצרי בסיס כמו מייק אפ לדוגמא, ש לשים דגש על יסודות בגימור מט או יסודות פודרה. נוסחאות אלה מסייעים לספיגת עודפי שמן ומספקים גוון נטול ברק לאורך כל היום לכן, לפני בחירת מוצרי איפור יש לשים דגש על נושא הרכיבים.

בחירת מוצרי איפר מבוססי אבקה
יש לבחור במוצרי איפור מבוססי פודרה כגון אבקות דחוסות, אבקות מינרליות וסומק פודרה. תכשירי אבקה יעילים בספיגת שמן והפחתת ברק ולכן, כדאי לבדוק את האפשרות הזאת.

שימוש בפריימר ללא שמן
השתמשו בפריימר נטול שמן לפני מריחת הבסיס. פריימרים יוצרים בסיס חלק, שולטים בשמן ועוזרים לאיפור להיצמד טוב יותר לעור ולכן, כדאי לשקול ולבצע גם את הפעולה הזאת בהליך השימוש באיפור.

מוצרי איפור עמידים לאורך זמן ועמידים להעברה
יש לבחור מוצרי איפור עם נוסחאות עמידות ועמידות להעברה. מוצרי איפור אלה נשארים במקומם ומונעים החלקה או העברה, אפילו בתנאי לחות ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על נושא העמידות של מוצרי האיפור.

הימנעות משימוש בקרמים ונוזלים כבדים
ההמלצה היא להימנע מבסיסים כבדים על בסיס קרם ומוצרים נוזליים שעשויים לתרום למראה שמנוני. פורמולות קלות משקל על בסיס מים עדיפות לעור שמן – ולכן, כדאי לבדוק את האפשרות הזאת.

מתן העדפה לאיפור מינרלי
ההמלצה היא לשקול איפור מינרלי, מכיוון שלעתים קרובות הוא מכיל מרכיבים טבעיים ומספק כיסוי שניתן לבנות מבלי להרגיש תחושת כבדות על העור. אבקות מינרליות יכולות גם לסייע בשליטה על עודפי שמן ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לבדוק את האפשרות הזאת ואף להתנסות במוצרי איפור מהסוג הזה – וכמובן, בהתאם למסקנות לקבל החלטות להמשך הדרך.

הקפדה על שימוש במגבונים
כדאי לקחת תמיד במגבונים להסרת וניקוי איפור בתיק האיפור שלכן. ניתן להשתמש במגבונים אלו לאורך כל היום כדי לספוג עודפי שמן מבלי להפריע לאיפור שלכם. כמובן, שכדאי לבחור במגבונים איכותיים המתאימים לסוג העור ולהסרת האיפור.

הקפדה על הימנעות מעומס יתר של שימר
יש להגביל את השימוש במוצרים מנצנצים או בגימור, שכן אלו יכולים לשפר את מראה השמנוניות. קיימת חשיבות לבחור במקום גימור מט או סאטן.

דגש על האיכות והמותג
בשביל להבטיח שימוש במוצרי האיפור האיכותיים והמתאימים ביותר, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש גם על האיכות של מוצרי האיפור וכחלק מכך, גם על המותג אשר עומד מאחורי אותם המוצרים. יש לוודא שמדובר במותג הנחשב בעל שם ומוניטין – מה שיכול להעיד במידה רבה על איכות מוצרי האיפור.

לסיכום, יש לשים דגש על כל הטיפים הללו וליישם אותם בפועל על מנת ליהנות מאיפור אשר מותאם לעור שמנוני. כמובן, שבמידת הצורך, קיימת חשיבות גבוהה להתייעץ עם קוסמטיקאית אם עם אשת מקצוע אחרת, אשר יכולה לאבחן את העור בצורה המיטבית וכמובן, גם לבצע את ההמלצות הטובות ביותר לבחירת מוצרי איפור.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.

חרדה
אתגרי ההורות: טיפים להתמודדות עם גיל ההתבגרות

הורות היא תהליך מלא בשמחה, סיפוק, צחוק וללא ספק גם לא מעט אתגרים. אפשר להגיד כי אף שלב בהורות אינו מסעיר ומאתגר כמו התמודדות עם נערים מתבגרים. גיל ההתבגרות הוא תקופה המסמלת התפתחות פיזית, רגשית וקוגניטיבית מהירה, שלעתים קרובות מביאה למערכת ניסיונות ייחודית הן לבני נוער והן להוריהם.

מה כדאי לדעת על אכילה רגשית?

אחד מהאתגרים שמלווים אתכם כבר שנים קשור למשקל? אתם עושים כל מה שאתם יכולים כדי לשנות את המצב וכדי לנסות לשלוט בדברים אבל בפועל זה