איך להגן על העור מנזקי הקור והיובש? טיפים שכדאי ליישם!

תוכן עניינים

הגנה על העור מפני הנזקים הנגרמים מתנאי קור ויובש חשובה וחיונית – וזאת במיוחד בחודשי החורף. אוויר קר ויבש עלול להוביל להתייבשות, קרעים בעור, אקזמה של העור ורגישות מוגברת.
אז אם אתם מבקשים להגן על העור שלכם בצורה מיטבית מפני נזקי היובש, להלן כמה טיפים שכדאי להכיר וליישם אשר יעזרו לכם לשמור על עור בריא ולחות במזג אוויר קר ויבש:

שימוש יומיומי בתכשיר ניקוי עדין

בחרו בתכשיר ניקוי עדין ומעניק לחות שאינו מוריד מהעור מהשמנים הטבעיים שלו. הימנע ממים חמים, מכיוון שהם עלולים לייבש עוד יותר את העור. השתמש במים פושרים לניקוי.

הקפידו על לחות באופן קבוע

מרחו קרם לחות עשיר אשר בכוחו להעניק לחות לאזורי הפנים והגוף. ההמלצה היא לחפש מוצרים אשר מכילים מרכיבים כמו חומצה היאלורונית, גליצרין וסרמידים. חשוב מאוד להעניק לחות לעור מיד לאחר המקלחת או שטיפת הפנים כדי לנעול לחות.

נסו להגן על כפות הידיים

ידיים חשופות לעתים קרובות לאלמנטים הקשים, מה שמוביל לעור יבש וסדוק. ללבוש כפפות כשאתם יוצאים החוצה, במיוחד במזג אוויר קר וסוער. יש להקפיד על מריחת קרם ידיים לחות באופן קבוע, ואף לשקול להשתמש בקרם חזק ועבה יותר בלילה.

שקלו לעשות שימוש במכשיר אדים

מערכות חימום פנימיות יכולות לתרום לאוויר יבש. שימוש במכשיר אדים בבית שלך יכול להוסיף לחות לאוויר, ולמנוע את התייבשות העור שלכם. שאפו לרמת לחות של בסביבות 40-60%.

הקפדה על שתיית מים גם בחורף

שתו הרבה מים גם בעונת החורף בכדי לדאוג ללחות. לחות הינה חיונית עבור שמירה על בריאות העור, והיא הופכת חשובה עוד יותר בתנאי מזג אוויר יבש.

בחירת מוצרי הטיפוח הנכונים והמתאימים

שימו לב למוצרי הטיפוח שאתם משתמשים בהם והקפידו לבחור אותם בתבונה. הימנעו ממוצרים אשר כוללים מרכיבים "קשים", אלכוהול וניחוחות שעלולים להחמיר את היובש והגירוי. כדאי לשקול להשתמש במוצרים המסומנים "ללא ריח" או "היפואלרגניים".

הפחיתו את תדירות טיפולי הפילינג

יש להפחית את תדירות טיפולי הפילינג במהלך החודשים הקרים יותר, מכיוון שהוא יכול להסיר את העור משמנים אתריים טבעיים. מי שכן בוחר לעשות פילינג בחורף, ההמלצה היא להשתמש בפילינג עדין במיוחד.

הימנעו ממקלחות ארוכות וחמות

מקלחות ארוכות וחמות יכולות להסיר מהעור את השמנים הטבעיים שלו, מה שעלול להוות גורם להיווצרות יובש. הקפידו על מקלחות קצרות והשתמשו במים פושרים במקום במים חמים. לייבש את העור בעדינות לאחר המקלחת.

דאגו לתזונה העשירה בחומרים מזינים

יש לכלול מזונות עשירים בחומצות שומן חיוניות, ויטמינים ונוגדי חמצון בתזונה שלכם. חומרים מזינים אלה תומכים בבריאות העור מבפנים. מזונות כמו אבוקדו, אגוזים, דגים ופירות וירקות צבעוניים יכולים לתרום ללחות העור.

דאגו לעשות אמבטיות קצרות יותר

בעוד שאמבטיות יכולות להיות מרגיעות, חשיפה ממושכת למים יכולה לתרום ליובש. הגבילו את זמן האמבטיה שלכם והימנעו משימוש במים חמים. יש להוסיף שמני רחצה מעניקים לחות כדי לעזור לשמור על לחות העור.

השתמשו במשחות ליובש חמור

אם העור שלכם הינו יבש במיוחד, יש לשקול להשתמש במשחות או בקרמים עם תכולת שמן גבוהה יותר. תכשירים אלו מספקים מחסום עבה יותר ויכולים להיות יעילים יותר במניעת איבוד מים מהעור.

התייעצו עם רופא עור

אם אתם חווים יובש מתמשך, אקזמה של העור, אדמומיות או גירוי, מומלץ להתייעץ עם רופא עור. הם יכולים לספק המלצות מותאמות אישית ולטפל בבעיות ספציפיות לטיפול בעור.

יש לזכור שהעור של כל אחד שונה, ומציאת שגרת הטיפוח הנכונה עשויה לדרוש ניסויים מסוימים. שימו לב לצרכי העור שלכם ובצעו התאמות בשגרת הטיפוח שלכם לפי הצורך, במיוחד בתגובה לשינויים עונתיים.

 

 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.

חרדה
אתגרי ההורות: טיפים להתמודדות עם גיל ההתבגרות

הורות היא תהליך מלא בשמחה, סיפוק, צחוק וללא ספק גם לא מעט אתגרים. אפשר להגיד כי אף שלב בהורות אינו מסעיר ומאתגר כמו התמודדות עם נערים מתבגרים. גיל ההתבגרות הוא תקופה המסמלת התפתחות פיזית, רגשית וקוגניטיבית מהירה, שלעתים קרובות מביאה למערכת ניסיונות ייחודית הן לבני נוער והן להוריהם.

מה כדאי לדעת על אכילה רגשית?

אחד מהאתגרים שמלווים אתכם כבר שנים קשור למשקל? אתם עושים כל מה שאתם יכולים כדי לשנות את המצב וכדי לנסות לשלוט בדברים אבל בפועל זה