בדיקת MRI פרטית –  איך עושים את זה?

תוכן עניינים

אחת הבדיקות החשובות והאיכותיות ביותר שרופאים רבים יבקשו להפנות אותנו אליהן, היא בדיקת MRI או בעברית, תהודה מגנטית אשר מאפשרת לסרוק ולבצע הדמיה של איברים פנימיים בצורה מדויקת.

בעזרת בדיקת MRI, אפשר לגלות מומים, שברים, גידולים, דלקות ודברים אחרים שלא ניתן בהכרח לזהות ולאבחן בדרכים אחרות. אחרי שתוצאות הבדיקה מתקבלות אפשר לקבוע תוכנית טיפול מותאמת ולבצע את כל מה שאפשר ונדרש בשביל להחלים.

לצערנו, בישראל מאוד קשה לקבוע תור לבדיקת MRI באופן רגיל, קרי דרך הקופה, מאחר ויש מחסור גדול במכשירים ולא תמיד הקופה מוכנה לשלם על הבדיקה. לכן האופציה הטובה ביותר שעומדת לרשות המטופלים היא בדיקה פרטית.

הרעיון של בדיקת MRI פרטית הוא להשתמש בשירותיה של חברה חיצונית שיכולה לעזור בקביעת תורים בהקדם. אם פונים אל חברה חיצונית אזי שאפשר לקבוע תור לבדיקת MRI תוך מספר ימים, בצורה מסודרת ומותאמת לצרכים שלנו.

לפני שנסביר כיצד עושים זאת, חשוב להבהיר בדיקת MRI פרטית היא חיונית, במיוחד אם מדובר על מקרי חירום או על מקרים בהם יש צורך לקבל תוכנית טיפול מסוימת. לכן גם אם זה דורש השקעה של זמן או כסף, הרי שזה משתלם לאין שיעור מאשר לחכות עד שיתפנה תור במסלול רגיל. כפי שנוכל לראות בהמשך, גם בכל מה שקשור לעלויות, זה הרבה פחות מורכב ממה שנהוג לחשוב.

 

איך קובעים תור לבדיקת MRI  פרטית?

ברגע שהרופא מבקש מאיתנו לעבור בדיקת  MRI, מה שעלינו לעשות זה ליצור קשר עם חברה שיכולה לספק לנו תור באופן פרטי. החברה תדאג לקבוע לנו תוך שעות או ימים בודדים באחד מבתי החולים או המרכזים הרפואיים בהם יש מכשירי MRI. החברה גם תדאג לספק לנו את כל המידע הרלוונטי בנושא וללוות אותנו לאורך התהליך.

מלבד העובדה שאנחנו נוכל לקבל תור בהקדם, הרי שנוכל גם לקבל את התוצאות מיד בתום הבדיקה וכך נוכל לפנות אל הרופא שלנו ולקבל ממנו אבחון ותוכנית טיפול מתאימה. בצורה כזו נוכל להתקדם הלאה.

התשלום עבור בדיקת MRI פרטית, יכול להתבצע בדרכים שונות. כמובן אפשר לשלם מחיר מלא אך מדובר באלפי שקלים. אופציות אחרות הן להיעזר בפוליסת ביטוח בריאות פרטית או בביטוח משלים של קופת חולים, במידה והוא מכסה גם אופציה זו.

 

מה חשוב לשים לב כשמזמינים תור?

באופן טבעי, הדבר הראשון שעלינו לבדוק זה שהתור ניתן תוך שעות או ימים ואנחנו באמת לא צריכים לחכות הרבה זמן עד שנקבל אותו. כמו כן אנחנו צריכים לוודא, כמובן, שאכן מדובר על בדיקת MRI מתאימה לצרכים שלנו.

האופציה האופטימאלית מבחינתנו היא לבצע את הבדיקה במרכז רפואי קרוב למקום מגורים, על מנת שלא נצטרך לנסוע אל יעד רחוק לשם כך.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.