האם כדאי להצטרף לקופת חולים כללית?

תוכן עניינים

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתלבטים לגבי בחירת קופת חולים עבורם ועבור כל בני המשפחה שלהם. ישנן כמה קופות חולים מרכזיות והמטרה שלהם היא למצוא את קופת החולים שתעניק להם את כל מה שניתן לקבל במסגרת הביטוח הנבחר במחיר הטוב ביותר. קופת החולים הגדולה ביותר בישראל היא קופת חולים כללית. אם אתם תוהים האם כדאי לכם לעבור דווקא לקופת חולים כללית, כדאי מאוד שתקראו את המידע הבא אודות הקופה המדוברת.

מה חשוב לדעת על קופת חולים כללית?

קופת חולים כללית היא ארגון הבריאות הגדול והמתקדם ביותר בישראל. היא מציעה שירותים רפואיים למיליוני לקוחות. עם כמות גדולה של מטופלים כמובן שמגיעה אחראיות הבאה והקופה שמה בראש מטרותיה את הבריאות של מטופליה. היא פועלת למניעת חולי ולקידום אורח חיים בריא. קופת חולים כללית הוקמה לפני כ100 שנים והיא מהווה את חוד החנית של מערכת הבריאות בישראל וזאת בשל איכות השירותים הרפואיים שהיא מציעה וכן בזכות הובלה בתחום החדשנות ובזכות העלאת המודעות לחשיבותם של הרגלים בריאים. כללית היא מעבר לקופת חולים אשר מעודדת את הלקוחות שלה לבצע פעילות גופנית ולשמור על תזונה נכונה והיא מסייעת להם בגמילה מעישון ואף תומכת ברפואה מונעת ובטיפול עצמי. כארגון בריאות רב תחומי היא פועלת מדי יום בכדי להרחיב את מאגר הכלים שהיא מעניקה ללקוחות שלה במרפאות, במענה טלפוני ובדיגיטל.

כללית היא הרבה מעבר לקופת חולים, שמעודדת את לקוחותיה לבצע פעילות גופנית, לשמור על תזונה נכונה, מסייעת להם בהימנעות או בגמילה מעישון ותומכת ברפואה מונעת ובטיפול עצמי.

פריסה ארצית רחבה

כללית היא לא רק הקופה הכי גדולה בישראל אלא היא גם הקופה עם קהל הלקוחות החדשים המצטרפים הגבוה ביותר. היא ללא ספק גאה לתת שירותים לכולם כאשר את השירותים מספק צוות מיומן ומקצועי אשר כולל עשרות אלפי רופאים, אחיות, רוקחים, עובדי מקצועות הבריאות ועובדי מנהל. ניתן למצוא כ1500 קופות חולים הפרושות בכל רחבי הארץ, כ500 בתי מרקחת, מאות מכונים ומעבדות, 14 בתי חולים אשר מקיימים קשר מקצועי רציף עם מיטב המומחים בקהילה ועוד.

כיצד תדעו שכללית היא אכן משתלמת לכם ביותר?

אם אתם עדיין תוהים האם קופת החולים כללית מציעה לכם במסגרת הביטוחים השונים שלה את המקסימום במחיר הטוב ביותר או שמא אתם יכולים לבחור קופת חולים אחרת טובה יותר, כל שעליכם לעשות זה לבחור באתר משתלם לי השוואת מחירים, ולבדוק מה מוצע במסגרת קופות החולים השונות ומה מוצע לכם במסגרת הביטוחים של קופת חולים כללית. כך תקבלו את המענה המדויק והטוב ביותר למה הכי נכון והכי משתלם לכם מבחינת בחירת קופת חולים. 

 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.