הרמת חזה – לחזור להיראות כמו שאת רוצה

תוכן עניינים

הטכנולוגיה מהווה פתח לשינוי. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך השינויים שהיא מאפשרת לנו גדלים ומתפתחים, וכך גם אפשרויות הבחירה. את יכולה כיום לבחור, בלי לחשוב פעמיים, במהלך פשוט שבסופו תיראי טוב יותר, כמו שאת רוצה, כמו שאת מחליטה. זה נפוץ, זה פופולרי, וזה בהישג יד. הליך הרמת חזה כבר מזמן הפך לניתוח שבשגרה, עם אחוזי הצלחה שאין לערער עליהם.

אם את שוקלת לבצע הרמה לחזה, את יכולה לחוש ביטחון מלא בבחירה. המהלך מתבצע בידיים מיומנות אצל רופאים שכבר צברו ניסיון אדיר בתחום. הסיבה היא שהניתוח הזה הלך ונהיה פופולרי יותר משנה לשנה, ומעשור לעשור, מה שאומר שהרופאים המנתחים צברו ניסיון אדיר, ואת יכולה ליהנות ממנו.

 

איזה סוג הרמות חזה יש? לפי צניחת השד –

  1. רמות צניחת השד – רמת הצניחה משפיע על סוג הניתוח. בגדול, כדי לקבל אבחנה מלאה ומדויקת על רמת הצניחה לפי הגדרתה הרפואית, יש לבצע אבחון אצל רופא מומחה. ובכל זאת, ניתן להבין בגדול כי צניחה ראשונית היא ירידה קלה של הפטמה ומעט מרקמת השד אל מתחת לקו הקפל התת שדי. צניחה בדרגה השלישית והחמורה היא מצב בו השד כולו "תלוי" מתחת לקו הקפל התת שדי.
  2. סוג הניתוח – כפי שציינו, הרי שרמת הצניחה תשפיע על הבחירה בהליך הנכון ביותר עבורך. הרמה לאחר צניחה קלה בלבד ניתן לבצע לעיתים ללא שתלים כלל. במקרים אחרים ניתן לבצעה על-ידי החדרה של שתלים קטנים דרך חתך סמוי. במקרים של צניחה חריפה יותר יש צורך לרוב לעצב את השד דרך חיתוך סביב העטרה (למניעת צלקת) או חיתוך נוסף. במידה והשן התרוקן יהיה צורך לרוב בהשתלה לצורך הגדלת השד בשביל שניתן יהיה להרימו.
  3. צניחה על-רקע חזה גדול – במקרים בהם החזה צנח עקב גודלו, ניתן יהיה לבצע ניתוח להקטנת החזה והרמתו.

 

על הניתוח עצמו:

ההכנות לניתוח מתחילות כמובן באבחון. מבדיקות דם ועד סקירה של התיק הרפואי, הליכים בסיסיים הנדרשים במצב זה, לצד התאמה של בדיקות כגון צילום חזה, במקרה הצורך. ישנן נשים שיתבקשו לבצע ממוגרפיה טרם אישור ההליך הכירורגי, וזאת בעיקר על-רקע השתייכות לקבוצת סיכון. כדי למזער סיכונים בהליך עצמו, יכול להיות שתתבקשי לבצע בדיקות טרום-הרדמה.

לאחר הבדיקות המכינות, האבחנה ובחירת הניתוח הנכון ביותר עבורך, יגיע יום הניתוח. הניתוח עצמו מתבצע בהרדמה מלאה, ויתארך לא יותר משעתיים וחצי (לעיתים קרובות גם חצי מזה). ההתאוששות מתחילה בהשגחה של יממה, ונמשכת בבית. כל מי שניגשת היום לביצוע הליך הרמת חזה, בטח אצל ד"ר בני מייליק, נמצאת בידיים טובות ומיומנות, עם מאות "שעות טיסה" בדיוק בהליך זה, מה שהופך את התהליך לפשוט, בטוח לגמרי, ועם תוצאות שאי אפשר להתווכח איתן.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.