טשטוש קמטים ללא ניתוח

תוכן עניינים

קמטים הם חלק בלתי נפרד מהליך התבגרות העור והם יכולים להופיע בשלבים שונים של החיים. יש שיחוו קמטוטים ראשונים כבר בגיל שלושים ויש שרק בסוף שנות השלושים או הארבעים, אך לא משנה באיזה גיל הם מופיעים – הקמטים יכולים לבגר מאוד. מסיבה זו בעיקר, אך גם מסיבות רבות אחרות נשים מחפשות אחר מוצרים ותהליכים לא פולשניים לטשטוש קמטים, כאלה שיסייעו להילחם בקמטוטים בחן ובטבעיות וכמובן ללא כאב. אז כיצד נטשטש את הקמטים בעזרת איפור בלבד ואילו טיפולים לא חודרניים ומוצרי קוסמטיקה קיימים כנגד קמטים? המשיכו לקרוא. 

טכניקות לטשטוש קמטוטים באמצעות איפור

ככל שהשנים עוברות העור שלנו מאבד מים והופך להיות מחוספס ויבש יותר, מסיבה זו בעיקר אנחנו לא נבחר אף פעם במייק אפ כבד לעור בו יש קמטים אלא דווקא להיפך – נבחר במייק אפ עשיר בלחות ונוזלים. 

מומלץ לנסות ולהשיג מראה טבעי עד כמה שניתן, לכן כדאי לעשות שימוש במברשת מייק אפ ואם רוצים להגביר עוד יותר את אפקט הטשטוש רצוי למרוח על העור פריימר לפני כן. מומלץ לבחור במייק אף שמספק לעור מראה טבעי אך גם מעט שזוף, מראה זה תורם לחיוניות של המראה הכללי. כמו כן, ההמלצה היא לא לעשות שימוש בפודרה כבדה או לא לעשות שימוש בפודרה כלל. 

טכניקה נוספת לטשטוש קמטים וקמטוטים היא הדגשת אזור העיניים עם איפור ויצירת מסגרת טבעית לגבות. את הגבה אין לצייר עם עיפרון אלא עם צללית בגוון בהיר מהשיער כדי ליצור מראה רך וטבעי ובאיפור העיניים ההמלצה היא לבחור בצבעים רכים המתאימים לגיל המבוגר, למשל חום, וכדאי לעשות שימוש במקרה שמדגישה את העיניים. 

את השיטות הללו ורבות אחרות ניתן ללמוד במסגרת בית ספר לאיפור גם בקורסים ממוקדים שנועדו לתת הדרכה ממוקדת לסוג איפור זה. 

טשטוש קמטים באמצעות קוסמטיקה וטיפולים לא חודרניים

השיטה הוותיקה והמוכרת מכולן לטשטוש קמטים ללא טיפול חודרני הנה באמצעות קרמים ותכשירים שונים להעלמת קמטים. היום ניתן למצוא מגוון קרמים, בטווח מחירים רחב במיוחד ובהתאמה לסוגי עור שונים ואף בהתאמה לאזורים שונים של הפנים. למשל, ישנם קרמים וסרומים המתאימים לקמטוטים באזור העיניים ויש המתאימים לאזור הצוואר ויש לכל אזור הפנים. 

טיפולים לא חודרניים ופולשניים להעלמת קמטים זוכים ליותר ויותר אהדה בקרב הקהל כיוון שככל שעוברות השנים, כך הם משתכללים והופכים למקובלים ונפוצים יותר. מי שאינה מעוניינת לבצע טיפולים כואבים תשמח לגלות שכיום עולם ההזרקות נרחב וכולל חומרי מילוי רבים, זמניים וגם קבועים. 

בעבר הכרנו בעיקר את הבוטוקס וגם כיום הוא נחשב לחומר פופולרי במיוחד בשל תכונותיו הרבות והסיכון הנמוך שבהזרקתו, אך מלבד בוטוקס קיימים חומרי מילוי רבים אחרים שכדאי להכיר. בין חומרי המילוי הפופולריים נמצא את הרסטילן שמסייע לעיבוי שפתיים ומילוי קמטים באזור הלחיים, את הרדיאס שאהוב במיוחד על רופאים בישראל, את הג'ובידרם המבוסס על חומצה היאלורונית, את הקולגן הוותיק והמוכר, את הסיליקון, את החומצה ההיאלורונית הקלאסית, את הפילורגה הצרפתי שנכנס עכשיו לשימוש גם בישראל וכמובן הזרקת שומן עצמי. 

יש לציין כי טיפולי הזרקה מומלץ לבצע אך ורק במרפאה מוכרת, על ידי רופא שמתמחה בתחום והוא מוכר על ידי משרד הבריאות בתחום ולו ניסיון רב בכך. 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.