מה כדאי לדעת על אכילה רגשית?

תוכן עניינים

אחד מהאתגרים שמלווים אתכם כבר שנים קשור למשקל? אתם עושים כל מה שאתם יכולים כדי לשנות את המצב וכדי לנסות לשלוט בדברים אבל בפועל זה לא עובד? אם כך, בהחלט יכול להיות שגם אתם, כמו רבים אחרים, אוכלים אכילה שהיא רגשית. לא תמיד קל להודות בדברים, אך האמת היא, שזה קורה לרבים מאיתנו. אכילה רגשית באה לפצות על משהו והיא נובעת הרבה פעמים מהתחושה שהאוכל יכול לסייע. אנשים אוכלים אכילה שהיא רגשית כשהם כועסים, מאוכזבים, משועממים ובעוד הרבה מצבים אחרים. מדובר אומנם על דפוס מאוד מקובל ונפוץ, אך זה לא הופך אותו למשהו שאפשר וקל להתמודד איתו. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שאם תוכלו לקבל היום עזרה מאנשי מקצוע מומחים, כדאי שתעשו זאת.

 

האם אפשר להפסיק לאכול אכילה רגשית?

אנשים שאוכלים אכילה רגשית הרבה פעמים מרגישים שזה "גדול מהם". כלומר, הם לא שולטים במצב. הם אומנם מודעים לעניין והם היו רוצים להפסיק לאכול בצורה כזאת, אך ברגע האמת זה לא עוזר. אם גם אתם מרגישים כך, טבעי שתרצו למצוא פתרון שבכל זאת יוכל לעזור לכם. האם יש אופציה להתמודד עם אכילה שהיא רגשית והאם אפשר להפסיק עם העניין הזה? חשוב להבין שהרבה פעמים מודעות יכולה לעזור. אם עד היום לא ממש עצרתם כדי לבדוק את דפוס האכילה שלכם, עכשיו זה הזמן הנכון לעשות זאת. יכול להיות שתגלו שאתם אוכלים באמת רק כשאתם רעבים, אך בהחלט יכול להיות שלא זה יהיה המצב. יכול להיות שאתם אוכלים כשאתם משועממים או אולי דווקא כשאתם במתח. מה שבטוח זה שככל שתהיו יותר מודעים לאופן שבו אתם אוכלים, יהיה לכם יותר קל לשלוט בדברים.

 

קבלו עזרה והתחילו תוכנית שתעזור לכם

לבסוף, כדי להתמודד טוב יותר עם אכילה רגשית ועם עודף משקל, כדאי לקבל עזרה. יש היום הרבה תוכניות דיאטה שעובדות על פי עקרונות שונים. חלק מהעניין הוא להכיר את עצמכם ולהבין איזו תוכנית דיאטה תוכל להתאים לכם יותר. בנוסף, אם חשבתם לעשות את הדיאטה שלכם לבד, כדאי שתדעו שזה מאוד לא מומלץ. בדיוק בשביל זה יש אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם. יש היום לא מעט מומחים שיוכלו לסייע לכם לרדת במשקל ולהפסיק לאכול בצורה רגשית. בנוסף, כאשר אתם בוחרים תוכנית אוכל, קל יותר להתמיד. אתם מקבלים תמיכה לא רק בהקשר של האוכל, אלא גם בהקשר הרגשי הרחב יותר. כמו כן, הרבה פעמים תוכניות האוכל כוללות גם פגישות אישיות עם אנשים שמתמודדים עם אותו קושי כמו שלכם. התמידה הקבוצתית יכולה לסייע מאוד גם בהקשר הזה, כך שברור מדוע לא מומלץ לוותר על כך. בחרו עוד היום את התוכנית הנכונה לכם, קחו את המושכות לידיים ותראו שתגיעו למשקל הרצוי שלכם.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.

חרדה
אתגרי ההורות: טיפים להתמודדות עם גיל ההתבגרות

הורות היא תהליך מלא בשמחה, סיפוק, צחוק וללא ספק גם לא מעט אתגרים. אפשר להגיד כי אף שלב בהורות אינו מסעיר ומאתגר כמו התמודדות עם נערים מתבגרים. גיל ההתבגרות הוא תקופה המסמלת התפתחות פיזית, רגשית וקוגניטיבית מהירה, שלעתים קרובות מביאה למערכת ניסיונות ייחודית הן לבני נוער והן להוריהם.

ניתוח קטרקט: מדריך מקיף

קטרקט הוא מצב שכיח המשפיע על העיניים, במיוחד כאשר אנשים מתבגרים. עם הזמן, עדשת העין נעשית עכורה, מה שמוביל לראייה מטושטשת ולקושי בראייה ברורה. ניתוח