עיסוי עד הבית או עיסוי בקליניקה – מה עדיף?

תוכן עניינים

אנשי מקצוע המתמחים בעיסוי מציעים 2 אופציות טיפול רלוונטיות: עיסוי בקליניקה ועיסוי בגזרה הביתית, מתלבטים מה לבחור? חשוב לדעת של2 השיטות יש יתרונות וחסרונות.

היום נעלה על מיטת העיסויים את כל הצדדים וההיבטים, לכם תינתן הזכות להחליט מה טוב לכם. בכל מקרה, עיסוי טוב הוא תמיד חוויה קסומה מכל מקום שהוא, מה כדאי? בואו נבחן את העובדות בשטח.

 

עיסוי – הקסם שבמגע

לא פלא שאתם בוחרים בטיפול ההוליסטי הזה של עיסוי, המשלב בריאות גוף בבריאות נפש באופן הרמוני ומהווה תרפיה אמיתית לנפש, לרוח ולממד הגופני שבנו.

העיסוי מפחית מתחים פיזיים ונפשיים, שומר על גמישותם של הגידים והרצועות בגופנו, משפר את זרימת הדם ומקל על המתח השרירי באמצעות שטיפת רעלים.

 

עיסוי בבית המטופל

גרים בתל אביב ומחפשים עיסוי מקצועי במרכז?

אם המליצו לכם על מעסה מרוחקת, ואין לכם כוח להיטלטל בדרכים, תוכלו לבחור באופציה של טיפול מהבית. באזור הנוחות שלכם, בו אתם מרגישים נוח וטוב איך שאתם.

לעיסוי הביתי יש יתרונות של נוחות וזמינות, אפשרות זו רלוונטית ביותר עבור מי שמתקשה בהתניידות, או בשביל מי שסתם מתפנק ואין לו כוח לצאת מהפוך…

 

עיסוי בקליניקה

עיסוי בקליניקה לרוב מהווה חוויה מפנקת מאין כמוה, על מיטת עיסויים מקצועית בחדר טיפולים מטופח עם מערכת שמע איכותית וריחות ענוגים בחלל. אין ספק כי עיסוי בקליניקה הוא יציאה מהשגרה המוכרת והתובענית, אל תוך עולם של רוגע נינוחות ותרפיה. באמצעות אתר Ymassage תוכלו להזמין עיסוי לפי אזור מגוריכם, עד הבית או בקליניקה לפי רצונכם. רוב המטפלים המוצעים לכם במסגרת האתר הם בעלי ותק וניסיון של לפחות 3 שנים בתחום העיסוי מה שאומר שאתם תיהנו משירות איכותי ביותר בידיים טובות.

 

כיצד מתבצע העיסוי?

המעסים ישתמשו בשמנים ארומטיים לעיסוי הגוף בתנועות של טפיחה, ליטוף ולישה וכן בטכניקות ספציפיות המתאימות לאזורי גוף שונים ולמטרת העיסוי.

העיסוי מסייע לשינה איכותית, משפר יכולת קוגניטיבית ומקל על קשיים נפשיים שונים, ובנוסף מביא לתחושת שמחה, רעננות ורוגע בקרב המטופל.

אז עיסוי עד הבית או בקליניקה? לפניכם המידע הרלוונטי:

 

עיסוי בבית או בקליניקה – זו הבחירה שלכם

בשורה התחתונה, אתם אלו שבוחרים האם להישאר בבית באזור הנוחות המרופד שלכם, או לנדוד לקליניקה לחוויה רב חושית. בכל מקרה, חשוב שתבחרו במטפל/ת מקצועיים שידעו לעשות עבודה נכונה ולתת לכם את מירב הכלים להתרגעות, הנאה וריפוי.

 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.

חרדה
אתגרי ההורות: טיפים להתמודדות עם גיל ההתבגרות

הורות היא תהליך מלא בשמחה, סיפוק, צחוק וללא ספק גם לא מעט אתגרים. אפשר להגיד כי אף שלב בהורות אינו מסעיר ומאתגר כמו התמודדות עם נערים מתבגרים. גיל ההתבגרות הוא תקופה המסמלת התפתחות פיזית, רגשית וקוגניטיבית מהירה, שלעתים קרובות מביאה למערכת ניסיונות ייחודית הן לבני נוער והן להוריהם.

מה כדאי לדעת על אכילה רגשית?

אחד מהאתגרים שמלווים אתכם כבר שנים קשור למשקל? אתם עושים כל מה שאתם יכולים כדי לשנות את המצב וכדי לנסות לשלוט בדברים אבל בפועל זה