פילה פורל מדג פורל של קיבוץ דן- הטעם הטוב ביותר של דג הפורל

תוכן עניינים

טעמיהם של דגים טריים ואיכותיים אינם עניין של מה בכך, אלא תולדה של בחירה מדויקת במרכיבי הבישול שלכם. על מנת להפוך כל מנה בארוחת דגים למנת דגל, חשוב מאד להקפיד על רכישה של רכיבים איכותיים, טריים, דגים שגדלו בתנאים הגידול הטובים ביותר. כל אלו ועוד הם פרמטרים אשר משפיעים באופן ישיר (כמו גם עקיף) על טיב הארוחה שלכם, על הטעם, על האיכות ועל כל תוצר אחר. על מנת להכיר את מרכיבי המנה הבאים שלכם, אנו מזמינים אתכם לטעום את דגי הפורל של קיבוץ הדן. לאחר שתכינו פילה פורל מדג פורל של קיבוץ דן, אנו מבטיחים לכם, לא תוכלו לחזור אחורה.

 

קיבוץ דן כחווה מעבדת ומשווקת- מהבריכה ועד הצלחת

דגי פורל ורוד של קיבוץ הדן גדלים בחוות דגי הדן שמתפקדת כחווה מעבדת ומשווקת, כמפעל גידול הדגים הגדול והטוב ביותר בארץ. בחוות הגידול של קיבוץ דן עושה הצוות עבודה מדהימה, מזה כמעט 100 שנים בהם החווה קיימת, על מנת לספק לך, הלקוח, דרך רשתות השיווק וההפצה, את הדגים האיכותיים והטריים ביותר. עוד מתהליך הגידול, עד שליית דגי הדן ממי הנחל, וכן עד הגעתם לחנויות המובחרות, שם הצוות דגש רחב על כל אלמנט בתהליך, מהקטן ועד הגדול. המטרה היא: להוציא כל לקוח שבע, מרוצה ומלא נחת.

 

ההיסטוריה המנצחת של קיבוץ דן בגידול דגי הפורל

בקיבוץ דן כאמור, עושה הצוות לילות כימים על מנת להביא עד אליך, הלקוח, את מרכיבי מנת הדגים הטובים ביותר, לא פחות. בחוות דגי הדן של קיבוץ דן, אשר מתפקדת עוד משנת 1939 ועד היום, כחווה מגדלת וחוה מעבדת, מביאים לשיווק והפצה יותר מ-600 טון דגים טריים בכל שנה. נתון זה איננו בכדי, שכן, תהליך הגידול בחווה, שליית הדגים, שמירה על טריותם, ועד הפצת הדגים ברשתות השיווק והמרכולים, מתבצעת בצורה המקצועית והמנוסה ביותר. והתוצאה: הלקוחות שלנו, על כל גווניהם, מהאדם הפרטי ועד המסעדות הטובות ביותר באזורי הצפון והמרכז- כולם התאהבו.

התמחות צוות הגידול בקיבוץ דן היא כיום תהליכי גידול דגי פורל בפרט. ואולם, נסבר את אוזניכם כי בעבר צוות הגידול שלנו גידל בחוות הגידול דגים איכותיים מכל הסוגים. או אז, דגי סלמון, דגי נוי, אמנונים, אדמוניות, ברמונדי ועוד מינים רבים, כולם שחו להם בנחת בחוות הגידול של הקיבוץ. לאחר ההצלחה המסחררת של דגי הפורל, אלפי מנות פילה פורל מנצחות שצולמו, נשלחו ותועדו, מאות ביקורות חיוביות והמון אהבה- החליטו בקיבוץ דן להמשיך ולעשות מה שעושים בצורה הטובה ביותר: גידול דגי הפורל המיוחדים.  כיום, פועלת החווה במתכונת של 24/7, ודואגת לכלל תנאי הייצור והגידול של דגי הפורל האיכותיים, מהבריכה ועד הצלחת. והתוצאה לפניכם: חקלאות ישראלית במלוא הדרה, וטעמים- שאין בשום מקום אחר.

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

בעיות פנים הנגרמות על ידי לסתות לא מותאמות

מערכת הלסת והשיניים האנושית אינה רק בסיסית לפונקציות בסיסיות כמו לעיסה ודיבור, אלא גם ממלאת תפקיד מכריע בהגדרת האסתטיקה של הפנים. הקשר המורכב בין יישור הלסת לבין בריאות הפה והפנים הכללית לעתים קרובות אינו מוערך עד שבעיות היישור מתגלות, מה שמוביל למגוון בעיות בפנים. לסתות לא מותאמות עלולות לגרום לא רק לדאגות קוסמטיות אלא גם לפגיעות תפקודיות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות חייו של הפרט. מאסימטריה בפנים וקשיי נשימה ועד אתגרי דיבור וכאב כרוני, ההשלכות של לסתות לא מותאמות הן מגוונות ורבות פנים. מאמר זה צולל אל המורכבויות של בעיות בפנים הנובעות מלסתות לא מיושרות, ובוחן את הגורמים שלהן, סוגי הבעיות שהן יכולות לגרום להן ואפשרויות הטיפול הזמינות. הבנת היבטים אלה חיונית להכרה בחשיבות של התערבות מוקדמת ובתפקיד של אמצעי מניעה בשמירה על בריאות מיטבית של הפה והפנים.